Дата новини: 20 вересня 2018
Леонід Гілевич, юрист юридичної фірми «Ілляшев та Партнери» виступив з доповіддю «Як зобов’язати співробітників дотримуватися правил комплаєнс роботодавця» на III International Compliance Forum, який відбувся 19 вересня 2018 р. у Києві.
У своєму виступі Леонід Гілевич прокоментував найпоширеніші вимоги до співробітників, межі контролю роботодавця у конкретних ситуаціях та перспективи виконання встановлених вимог. Окремо він зупинився на нюансах застосування санкцій та заохочувальних заходів, а також розповів про алгоритми притягнення співробітників до відповідальності з урахуванням вимог трудового законодавства.
«Питання комплаєнсу в українському трудовому праві відносяться до «сірої «зоні» – зазначив Леонід Гілевич. – Український Кодекс законів про працю не містить визначення «комплаєнс», проте де-факто в ньому є норми, які регулюють належну поведінку співробітників, в тому числі у розрізі комплаєнс-політик».
Леонід Гілевич зазначив, що правила комплаєнсу можуть міститися у найрізноманітніших документах, які мають обов’язкову силу для працівника: установчих документах роботодавця, колективному договорі, трудовому договорі (контракті), правилах внутрішнього трудового розпорядку, кодексі корпоративної етики та комплаєнс-політиках, а також інших документах роботодавця.
III International Compliance Forum – це спеціалізований захід за участю керівників юридичних та комплаєнс департаментів компаній України. Організатор форуму – видавництво «Юридична практика».
Юридична фірма «Ілляшев та Партнери» є генеральним партнером ІІІ International Compliance Forum. «Ілляшев та Партнери» входить до Всеукраїнській мережі доброчесності та комплаєнсу (UNIC).