Залишити заявку

Дмитро Константинов виступив на 3-й щорічній практичній конференції «Запобігання внутрішньокорпоративному шахрайству та оцінка благонадійності контрагентів»

Дата новини: 13 березня 2017

Дмитро Константинов, юрист Московського офісу ЮФ «Ілляшев та Партнери», виступив з доповіддю на 3-й щорічній практичній конференції «Запобігання внутрішньокорпоративному шахрайству та оцінка благонадійності контрагентів», яка проходила 1-2 березня в Москві.

Організатори конференції особливо відзначили виступ Дмитра на тему «Способи і підстави повернення активів, виведених шахрайським шляхом: практичний досвід «Ілляшев та Партнери».

У своїй доповіді Дмитро висвітлив основні способи виведення активів з компаній, а також на прикладах з практики Фірми запропонував успішні способи правової боротьби з цим явищем. Так, Дмитро послався на успішне повернення Фірмою майна, викраденого М. Аблязовим у АТ «БТА Банк».

«З огляду на те, що подібні розкрадання здійснюються, як правило, за безпосередньої участі вищого менеджменту компанії, повернення викрадених активів ускладнюється не лише витонченістю використовуваних схем, але і зникненням всієї супутньої документації. Тому успішне повернення викрадених активів можливе тільки при комплексному підході, коли використовуються як цивільно-правові, так і кримінально-правові засоби захисту, а за необхідності ініціюються розгляди і в іноземних юрисдикціях».

У конференції взяли участь близько 130 делегатів. У центрі уваги опинилися питання, пов’язані з перспективами подолання внутрішньокорпоративного шахрайства, останні тенденції сервісів по перевірці контрагентів і багато інших практичних кейсів. Серед виступаючих були керівники юридичних департаментів і департаментів комплаєнса таких компаній, як: Philip Morris, General Electric, Mercedes-Benz, Schneider Electric, Башнефть, Вимпелком, Русатом, Пошта Росії, Русал та ін.

3-тя щорічна практична конференція – спеціалізований захід для керівників юридичних департаментів і комплаєнс менеджерів великих російських і міжнародних компаній. Організатор – Dialog Management.