Дата новини: 13 липня 2012
Михайло Ілляшев, керуючий партнер ЮФ «Ілляшев та Партнери», взяв участь в роботі круглого столу на тему: «Чистий четвер перед п’ятницею 13-го» Нові правила надання інформації про лікарські засоби, який відбувся 12 липня 2012 року в конференц-залі бізнес-центру «ПАРУС» (м. Київ). Організаторами заходу виступили: видавничий дім «МОРІОН», видавничий дім «Заславський», видавничий дім «Здоров’я України».
Круглий стіл був присвячений законодавчим змінам у сфері реклами лікарських засобів, які набирають чинності з 13 липня 2012 року. Під час виступу, Михайло Ілляшев зазначив, що дискусія навколо понять «інформація» і «реклама», що виникла після прийняття Закону України № 4196-VI, зумовлена нечітким формулюванням його норм, що допускають їх двозначне тлумачення.
Михайло Ілляшев підкреслив, що стосовно лікарських засобів поняття «інформація» і «реклама» не рівнозначні за своїм змістом. Так, відповідно до ст. 26 Закону України «Про лікарські засоби» інформаційне забезпечення у сфері створення, виробництва, контролю якості та реалізації лікарських засобів в Україні включає обидва ці поняття, але стосовно реклами лікарських засобів норма чинної редакції має характер посилання (відповідно до ст. 21 закону «Про рекламу»).
Захід викликав великий інтерес з боку професійної спільноти, його відвідали понад 300 осіб. Серед інших експертів виступили: Семен Глузман, член Громадської ради при Адміністрації Президента України, Володимир Ігнатов, виконавчий директор «AIPM Ukraine», Андрій Стогній, глава Комітету ЄБА з охорони здоров’я, Юрій Савко, голова правління «АПРАД» і багато інших. В ході заходу учасники мали можливість вислухати думки експертів, задати їм питання і висловити свою точку зору щодо вирішення піднятих проблем.