Дата новини: 8 грудня 2021
Команда практики міжнародної торгівлі юридичної фірми «Ілляшев та Партнери» під керівництвом партнера Олени Омельченко домоглася застосування антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну теплоізоляційних матеріалів походженням з Республіки Білорусь та Російської Федерації. ЮФ «Ілляшев та Партнери» представляла в антидемпінговому розслідуванні інтереси національного виробника – ТОВ «ОБІО» (ТМ Izovat).
За результатами антидемпінгового розслідування, яке тривало 12 місяців, Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі прийняла рішення № АД-516/2021/4411-03 «Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну теплоізоляційних матеріалів походженням з Республіки Білорусь та Російської Федерації» строком на 5 років.
Антидемпінгові мита застосовуватимуться до імпорту теплоізоляційних матеріалів (шлаковата, мінеральна силікатна вата і аналогічні види мінеральної вати, за виключенням їх сумішей та субстрату мінерального для вирощування рослин (наприклад, методом гідропоніки), що класифікуються за кодом ех 6806 10 00 00 згідно з УКТ ЗЕД. Ставка мита для виробників та експортерів з Білорусі становитиме 35,41%, а для виробників та експортерів з Росії – 76,38%.
Рішення Комісії опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» 08 грудня 2021 року та набирає чинності через 30 днів з дня публікації.
«В процесі антидемпінгового розслідування МКМТ було встановлено, що демпінговий імпорт товару походженням з Республіки Білорусь та Російської Федерації здійснювався за цінами, що були нижчими за ціни продажу подібного товару національного товаровиробника на внутрішньому ринку України, – зазначила Олена Омельченко. – Комісія встановила факт наявності загрози заподіяння істотної шкоди національному товаровиробнику».
Незважаючи на зростання більшості фінансово-економічних показників національного товаровиробника, у період розслідування відбулося погіршення ряду фінансово-економічних показників національного товаровиробника у порівнянні з попереднім періодом. Рішення МКМТ сприятиме встановленню справедливої конкуренції на українському ринку, а також збільшенню виробництва і реалізації продукції національними товаровиробниками, збереженню наявних і збільшенню нових робочих місць.