укр eng рус

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Останні новини
Відгуки
Chambers Europe

«Нещодавно фірма провела консультування з низки фармацевтичних справ. Багато хто погоджується, що ця команда «рухається в правильному напрямку, особливо вражає її робота у фармацевтичній галузі».

 

Відкрите небо

03.02.2014

Автор: Арсеній Герасимів, адвокат ЮФ «Ілляшев та партнери»

Джерело: «Економічна правда»

28 листопада 2013 року на саміті у Вільнюсі Україна парафувала угоду про т.зв. «відкрите небо». Деталі документа поки не відомі.

Підписанню угоди передувала копітка праця з грудня 2006 року, коли Єврокомісія оголосила про початок переговорів з Києвом щодо приєднання України до угоди про спільний авіаційний простір.

Суть угоди полягає у тому, що сторони отримують право безперешкодно виконувати польоти через територію одне одного. Однак угода покриває значно більший спектр питань, ніж просто вільні перельоти.

Зокрема, угодою передбачено створення рівних конкурентних можливостей на ринку авіаперевезень. Важливою частиною документа є питання мит та оподаткування учасників галузі.

Іншими словами, будь-які обмеження повинні бути ліквідовані, а питання врегулювання претензій – приведені до спільного знаменника. Угода порушує питання захисту навколишнього середовища та соціальні аспекти.

Безумовно, ця угода має як переваги, так і недоліки. Українських споживачів найбільше хвилюють питання здешевлення авіаперевезень і появи на ринку бюджетних авіаліній. Однак вітчизняним компаніям буде важко конкурувати з ними в ціновому сегменті.

Вочевидь будуть підвищені стандарти безпеки. Це вимагатиме від компаній додаткових витрат, що, можливо, позначиться на вартості перевезень.

Україна проходить складний етап імплементації стандартів ЄС. Наприклад, на відміну від Молдови, Україна має розвинену авіапромисловість – конструкторське бюро “Антонова”, літакобудівний завод, низку авіаремонтних заводів, широку мережу аеродромів і аеропортів. Увесь цей комплекс доведеться приводити у відповідність з нормативними документами ЄС, причому більшу частину цієї роботи потрібно виконати до підписання документів.

Ринок авіаперевезень розширюється. На тлі процесів глобалізації приведення галузі до міжнародних стандартів є неминучою необхідністю.

 
© 2017 Ілляшев та Партнери / Мобільна версія